tonight, we are young!

då var detta vinterlovet slut.

fredag, precis som de flesta fredagarna förutom att det var bara typ halva skolan som var där. jag tror vi var typ 8 pers i min engelska klass. sista lektionen var study och vår sub kom in och sa "jag kan inte förstå att ni kommer till study sista lektionen på en fredag!?" men ska man med bussen så har man inget annat val än att stanna.
efter skolan så hängde kelly med mig hem och vi kollade på "ninja i beverly hills" eller vad den nu hette. sedan blev det chicken wraps MUMS!!! sedan drog vi till skolans cabaret kl 7. egenetligen så ska vell en cabaret inehålla olika sketcher men detta var typ bara sång förutom the hosts, katie och warren, som stod för komedin (som alltid). vissa framträdanden var vell bra , andra mindre bra. och btw, jag vill lära mig att spela ukulele. kafui och vicky var också där så vi hade riktigt kul. både jag och vicky stör oss på att kelly och kafui pratar ewe (ghana och togo) hela tiden så för att de skulle känna samma sak så började vi prata ryska/svenska till varandra. lite kul, jag har ingen aning om vad hon sa men ingen skulle nog hört skillnad mellan språken :P

nu sitter jag här i soffan och kollar på Jumpin' Jack Flash!! YEEY

vi får se vad som händer resten av helgen, ha det bra :)


detta är min absoluta favorit sång just nu och eftersom de spelade upp en hemmagjord misikvideo på morgonshowen idag så har den varit fast i mitt huvud hela dagen, men det gör inte mig någonting för jag ÄLSKAR verkligen den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0