Valentine's day

yep, då har man överlevt denna dagen också. det är större här än hemma kan man säga, väldigt många gick omkring i skolan med lite söta presenter, där fanns till och med några få stora teddy björnar. de sålde också rosor och godis påå skolan, men jag blev lite besviken när jag såg att det var fejk rosor och de kostade $2!! inte riktigt värt det. jag fick inget själv, men vadå denna dagen har vell aldrig varit så viktig för mig.
men så snäll som hon är så hade betty lite presenter till mig, det är tydligen en tradition då hon varje år köper något med ett hjärta på, så jag fick en väska plus lite godis.

jag avslutar nu dagen med en varm choklad, cupcake och ett itet godishjärta!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fan, bara älskar den väskan!!

2012-02-18 @ 13:40:33
Postat av: Johanna

då är vi två :P

2012-02-18 @ 18:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0