why not play cards all night!?

så precis somm väderleken sa så kom snön igen...all skolor runtomkring slutade vid 11 idag eftersom snön skulle börja komma vid 12-tiden. ja amerikanere är lite rädda för snö. så medans alla andra var smarta (eller chickens) och slutade kl 11 så körde springfield hardcore och vi slutade vanlig tid, då gatorna var fulla vid snö och de flesta elevrna klagade eftersom de inte är vana vid att köra i snö vilket är förståligt. jag tog mig hem säkert i alla fall med bussen även om man inte känner sig så säker där i bussen utan säkerhetsbälten och en massa annat kasst.
under study (näst sista lektionen) så kom tanken upp, tänk om vi blir fast här för att ingen kan ta sig ut på vågarna!? men det är ju inga problem eftersom vi underhåller oss själva på study genom att spela kort, så varför inte fortsätta hela natten. jag var också jäkligt hunrig idag efter varken vettig frukost eller lunch så jag satt på study och åt någon annans granola bars MOHAHAHA, men hon gav dem till mig för min mage kurrade jätte högt. jag har verkligen börjat få in knycken på 13(kortspelet) men comba är omöjlig att slå (nästan ;p)
pga snön så blev alla efter skolan activiteter inställda så jag kunde åka hem YEY!

nu hoppas vi bara på att det fortsätter snöa så det inte är någon skola imorgon, in your face toquars!!

Life's good!
(förutom att mitt ägg gick isönder när jag kokade det)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0