Y-E-L-L EVERYBODY YELL!!

cheerleading competition...CHECK!

det var faktist kul och kvaliten på rutinerna var bättre än vad jag hade förväntat mig. visst det är omöjligt att nå upp till nivån i alla high school movies, men det var riktigt bra. en det fiktigt höga flygningar och en del pyramider. jag förstår fårtfarande inte hur man kan vilja vara en flygare och vara där 5 meter över marken och bara jaha nu får vi hoppas på att de fångar mig.
det var också killar i vissa lag förvånansvärt nog. jag hade inte förväntat mig det, men det gör hela rutinen så mycket bättre. de kan ju bära folk själva och de är atletiska, som gymnaster ungefär. visst, den gruppen som fick högst poäng hade inga killar, men ändå.
karas lag, renessance vann faktiskt deras division (det var ett antal divisioner som tävlade idag), YEEY, centrav vann inte...så det blir inget regionals för dem men kara har nästa tävling nästa helg! jag kanske borde gå på den också.

allt var faktiskt hyffsat likt filmerna :P


I'm a cheerleader!! WOOW

Central!!

detta kan vara dom som fick högst poäng, de hade en blixt på ryggen men såklart så kan jag inte se det på bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0