americans...americans...americans...

igår så var det carlas sista dag här så vi åkte till the outlets och shoppade lite. jag köppte en sommar outfit(!) jag vet lite fel tidpunkt men jag kan använda delar av den nu i vinte också :P sedan blev det dinner hos dad.

idag så var det tillbaka i skolan och det var också auditions för the musical, beauty and the beast. skulle sjunga en bit av en sång och sedan läsa en text, inte så farligt som jag förväntade mig, och jag gjorde faktiskt ett bra jobb. jag ska nog kunna se till att få en del, men det är ju inte så att jag satsar på belle, kanske the beast :P (kiddin). efter audition eftersom jag hade lite dålig planering, så fick jag stanna i skolan typ ytterliggare en halvtimme (ingen buss här inte), men här så är det altid folk kvar långt efter skolan slutar, så det fanns lite folk som jag kunde gå omkring med, det var ochså ett freshmen basketball game, girls, som vi kollade på hahahahahaha....de kan inte spela var typ det jag menar med det..men det var vell kul ändå.

americaner har så höga tankar om sig själv(not(var tvungen att skriva det eftersom ni inte kan höra hur jag säger det :P)) när jag stod utanför kör rummet så kom det upp en tjej till mig (från fall fest) och säger
G-can you sing?!
me-well it depends om what you mean with singing :P
en kille kom då fram också från fall fest
B- of course she can she.s good at everything she does.
me-okey, thanks i guess
B- but you are you're a foreigen exchange student of course you are good.
me- so you mean that just because I'm not american I'm good at everything?..
B- exactly, that's how it is...

så kul att de verkligen tror på sig själva :P

kram

DH är tillbaka bara så ni vet :P

Kommentarer
Postat av: Claudia

söt header :)

allt bra?

2012-01-11 @ 10:13:24
URL: http://alwaysclaudia.blogg.se/
Postat av: Jet

Var med och tävla om en helt egen design som jag gör efter vinnarens önskemål!!



http://aqipage.blogg.se/2012/january/tavling.html#comment

2012-01-11 @ 21:34:25
URL: http://aqipage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0