back to school...

jag kan inte fatta att det redan är dags för skola igen. imorgon så är jag tillbaka i skolbänken...jag har knappt hunnit komma in i lovet innan det är slut..jag skulle verkligen behöva en vecka till, men sånt e livet. nu är det bara att hoppas på att vi får februari lov...de kanske ska ställa in det och då kommer det bli låångt innan nästa lov vilket är springbreak. det är bara att bita i det sura äpplet, jag har ju faktiskt inte så svåra ämnen, men det är nog dags att plugga för midterms i vissa ämnen nu. terminen slutar om typ 3 veckor så..
jag vill inte tillbaka till skolan..men på ett sätt så ska det ju bli kul, det är ju inte så kul att hänga här hemma hela tiden.

ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0