exchange students <3

så nu har jag varit på midyear oreantation så det betyder att bara halva tiden är kvar!!?? det har gått så fort och jag är rädd att det kommer gå önnu snabbare nu till våren.
i alla fall, vi pratade typ om samma saker som man har hört tusen gånger innan, men jag förmodar att det är bra att höra allt igen. det var folk från massachusetts, conneticut, rhode island och new hamshire.
jag kan bara säga att jag älskar utbytesstudenter. alla är så öppna, glada, grazy, snälla och underhållande :P det kanske är därför som jag umgås med dem så mycket.
tyvärr så gick helgen för snabbt och imorgon så är det tillbaks till skilan igen. hoppas att det blir en bra vecka :)
ha det bra!

the whole group!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0