finally

så nu har snön kommit, men den kommer nog att försvinna på måndag :( men jag kände att som äkta scandinavian så har jag ansvaret att visa en tropist person som kara vad vinter faktiskt handlar om. detta är första gången hon har sett snö som inte orsakar strömavbrott kolappsade träd och allmänt kaos. så vi spenderade typ en timme ute i trädgården med att åka pulka, göra snöänglar och rulla ner för backen (vår trädgård har en perfekt backe). tyvärr så var det för kallt för snöbollskrig och snögubbe byggning. men kul hade vi i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt. Länge leve barnasinnet. Du är en god representant för att kunna snöbusa. Jag vet...

Vi har inte haft en chans till snö bus ännu, får se om det kommer.Men svarthalka har vi haft några gånger.

2012-01-22 @ 15:47:51
Postat av: emelie

Ååh snö... Måste säja att ja faktiskt e lite avensjuk trots att jag redan fått en massa snö i norge, men de e inte vinter utan snö... Fast de vart faktiskt en massa snö i småland i lördas men då klagade ja bara så ja e nog lite skum...

2012-01-24 @ 00:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0