saturday in the sun

hej hej! :)
det var ett tag sedan jag vet, men det har inte hänt något intressant denna veckan. men dagen idag spenderade jag med beth och steve. beth skulle rida så varför inte häng med. vi stack typ 9 (tidigt jag vet) men innan vi stack till stallet så åt vi frukost på ett frukost ställe, om man nu kan kalla det för frukost, det var en hel måltid och jag fick inte ner allt! det blev 2 toast typ med tjocka skivor skinka, med porsherade ägg på.(det heter nog inte så men hoppas ni fattar vad jag menar)sedan lite stekt potatis till det. och såklart ett glas med förskpressad apelsin juice. det var riktigt gott men som sakt liiiite mycket.
sedan bar det av till stallet. det var ett litet mysigt stall som ägdes av en kille, om jag förstod det rätt, eller så hade han bara 17 hästar där eller nåt. så jag och steve tittade på medan beth red. jag kanske ska hänga med igen någon gång, men d å är det jag som ska sitta på ryggen. det var lääänge sen.
vädret var ju också en sak. det var såå fint, jag tror det var upp emot 15 grader och sol. helt underbart alltså.
efter det så åkte vi vidare till en affär som jag nu har glömt namnet på men det är helt enkelt en affär som har allt, och då menar jag verkligen allt. man kan väll sega att de har satt ihop en mataffär, elektronik affär, kläd affär, apotek, glasögon affär, café, sko affär, smycken, möbler, man kunde till och med boka resor, hyra bil och få decken bytade. jag glömde säkert något men ni fattar principen.
sedan åkte jag hem och tog en 1.5 timme lång nap. jag var helt slut, jag vet egentligen inte varför men så var det. sedan efter att jag hade vaknat så tog jag en dusch för att bli av med hästlukten. nu sitter jag här och tittar på film och känner att jag egentligen borde göra mina läxor men jag pallar inte....dock så måste jag för vi kommer inte vara hemma imorgon..


vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0