vårkänslor

så andra delen av midterm matte idag, och jag kan säga att det kan ha gått hur som hälst. jag kommer att bli godkänd men det kan vara allt...fick också A+ på mitt ceramics projekt och enligt henne så ger hon inte ut så många sånna så jag är nöjd, det är nog mitt slutbetyg i det då. än så länge så vet jag att jag har A i economics, A+ i computer art, A i engelska , jag tror A i chemestry. imorgon så är det sista dagen på denna terminen så efter det så blir det lite nya classes. jag kommer inte att ha law, economics, computer art eller ceramics. istället så kommer jag ha gym( vill verkligen inte ha det) sculpter, chemestry lab (ja här måste man ha två kemi klasser för att få in allt) och så har jag en study hall. hoppas att det blir bra, vet bara att jag inte har en ända lektion nära mitt skåp nästa termin, nu har jag två... jag får helt enkelt planera en ny runda att gå om dagarna så att jag kan byta böcker lite då och då, eller så kanske jag får köpa en ryggsäck så jag kan släpa runt på mina böcker hela tiden ( nej tack!).
imorgon så har jag chem midterm vilket kommer vara 50+ multiple choise questions, det borde inte vara några problem men jag får repetera lite till ikväll, jag borde göra det nu faktiskt...

idag så var det lite shockande väder. i lördags så var det vinter, idag så var det vår. när jag gick ut från skolan så var det 10 grader och skinande solsken. jag gick hem från bussen utan jacka, såå himla skönt. solen försvann dock när jag kom hem. hoppas att det fortsätter såhär för jag vill faktiskt ha vår även om det bara är januari.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken känsla att gå utan jacka.... Jag längtar

För mig var det termobyxor och vinterjacka när jag gick till jobb

2012-01-25 @ 21:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0