vierailut Suomessa

haha ni vet förmodligen inte vad detta betyder :P men jag kanske kan avslöja det......om ni vill....
det är finska för "besök från finland" (enligt google translate) för idag så kom Carla hit på besök. jag visste om det, eftersom att vi hade diskuterat det, men betty hade ingen aning. tyvärr så var jag inte hemma när betty såg Carla sitta i soffan. tydligen så var det en rolig reaktion, om de bara kunde filma det.

idag så var jag ju också tillbaka i skolan, och det var vell bra, eller så bra som första dagen i skolan kan vara. på ett sätt så är det vell kul att vara tillbaka men såklart så började de med läxor direkt.

efter att ha gjort typ en läxa och gätt upp en annan så blev det en god middag och sedan så tog vi oss över till steve och beth för ett dopp i deras jacuzzi. det var sååå skönt, och det var typ -10 i luften så det var perfect väder för jacuzzibadande utomhus, och efteråt så fanns det varma handukar som väntade på oss. hela min kropp är så avslappnd nu och jag kommer sova som en stock.

imorgon är det bara att ta sig tillbaka till värkligheten, jag kan inte förstå att julen är förbi, och att jag snart har varit här i 5 månader!

ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0