vintern är kanske ......inte här

igår så snöade det faktiskt en del. det låg kvar idag på mårgonen och jag hoppades på en 2 timmars delay...men men så blev det inte, vägarna var redan plogande. men när jag kom ut efter skolan så blev jag lite besviken, all snö var borta , förutom snön utanför ishallen som alltid ligger där... den kunde ha stannat lite längre för mig.

så var har hänt? jag frågar mig denna frågan så ofta :P
i lördags så åkte jag med karas familj till boar's head festival. det är typ en show i en kyrka, med alla de som går i den kyrkan. det var jätte kul. det var typ lite medeltid och lite jesushistoria. en massa song och lite dans. de hade också riktiga djur, jag vet inte om jag någonsin kommer se tre kameler i en kyrka igen :P
det var roligast i början innan showen när de improviserade en massa och "interacted" med publiken. det var också kule fetsom det var en del från skolan som man kände igen, och efter showen så gick man "backstage" och alla djur och personer var där.

lördag så åkte jag ock kara till the mall och jag köpte en klänning som jag kanske ska bära på senior banquet, om jag går. so far så har jag ingen att gå med för de som jag umgås med i skolan ska inte gå. det är tydligen många som inte ska gå, varför vet jag inte. klänningen kostade bara $20 och jag gillar den så jag ska behålla den ändå.

måndag var marthin luther king day vilket betyder ingen skola. jag älskar 4 dagars veckor för de bara flyger förbi, jag menar det är onsdag imorgon!

ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0