what have I achived...

det är mycket som jag vill göra i mitt liv, men det finns mycket som jag har gjort också. kom på när jag samlade ihop bilderna att mycket har hänt sedan jag flyttade till usa, just sayin' :P

jag var ju faktiskt i paris förra året med skolan, så eiffel tornet...check!

I've done it, och har även testat om jag kommer ihåg det här i usa. det finns fu kuber i affärer lite här och där. det kanske var dumt att jag lämnade den hemma men varför sörja över en kub?

okej...var bara tvungen :P jag kan svenska!!

jag reste ensam till usa. jag kommer ihåg hur rädd och nervös jag var innan, men det gick som på räls. ingenting att vara orolig för, och om det uppstår problem så löser man dem eller hur? det är inte så farligt att flyga ensam inte ens till usa, så länge man har alla papper och inget dumt i väskan :P

jag var ju inte i new york på juldagen, men jag var där den 30 och då är det mästa kvar. fick se julgranen, rockettes, skyltfönster, ice skaiting i bryant park m.m. och det är underbart!

detta låter otroligt jag vet, och jag tror inte att jag har berättat om detta här än men jag hittade faktiskt änden på en regnbåge när jag var i niagar falls, nästan bokstavligen i. det finns många regnbågar där så det är kanske inte lika speciellt, men när vi gick på däcket precis bredvid fallet så kunde jag se hur en regnbåge träffade mina fötter, lite cool känsla. där var dock ingen skatt förutom den underbara upplevelsen att dusha i niagara fallet.

det är klart att jag har shoppat på forever 21. det är en underbar affär, typ en blandning av alla möjliga stilar så man kan alltid hitta något man gillar, dock så är det flesta butikerna så stora så man går nästan vilse. billigare än h&m också :P

och om ni har missat så bor jag i usa (det är ju inte alls därför som jag har denna bloggen) inte drömstället att bo på kanske men en bra upplevelse.

what have you achived in life?


Kommentarer
Postat av: mormor

Hoppas du gör en bok av dina fantastiska månader i usa.

2012-01-24 @ 22:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0