what!? what?!

okej...

1. jag hatar att jag inte kan var lika självständig som jag brukar vara. här måste jag se till att någon annan kan skjutsa mig vart jag än ska, detta har lämnat mig i en situation där jag inte vet hur jag ska ta mig hem imorgon efter rehersals, eftesom betty jobbar till 6, steve reser, och beth skjutsade mig hem idag så det känns fel att fråga henne igen. så nu måste jag fixa skjuts av en kompis, och vad jag vet so far så är det en som bor nära, men hon är inte gammal nog att ha passagerare i bilen...vi får se vad som händer imorgon...det värsta som kan hända är att jag får sitta i skolan till klockn 6 och plugga eller nåt...

2. folk påstår att jag går som en modell, ser ut som en modell, och borde vara en modell. jag har ingen aning om var de får detta ifrån, men när man får komentaren jag stör mig lite på/gillar att du går som en modell genom koridorerna hela dagarna...WOOOT!!?? jag vet inte var de har hittat det men det är flera som säger det, förmodligen bara för att jag är från europa.

3. barntandkräm är gott..'

4. kommer inte på något just nu...haha 3 var lite radom

5. jag hatar finals, det är bara massa plugg, till ingen nytta tycker jag (såklart) var nöjd med skolarbetet säger jag!!! tror jag har typ 3-5 finals/midterms på fredag (ett arbete).

6. klockan är mycket, jag är trött, jag borde sova, jag ska sova, godnatt. 

6½. just saying...jag gillar komentarer här på bloggen

Kommentarer
Postat av: Roland m fam.

Hej Johanna! Även om du inte tror det, så är vi inne på din blogg regelbundet. Det är helt underbart att följa dina äventyr. Nu är du snart inne på upploppet. Just go for it!!! Kramar från hela klanen :D

2012-01-22 @ 11:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0