104 timmar

eftersom jag sitter uppe sent och kollar avatar (som jag egentligen har sett 100 gånger) så kände jag att jag kunde skriva lite.
nu precis så såg jag en förhandsvisning på mr and mrs smith, och jag tänkte att den skulle ju vara kul och se, när e det? när det visad sig att det är på fredag så kom det en konstig känsla. jag insåg att jag inte kommer att bo här längre då, så jag kommer inte kunna se den. det känns verkligen jätte konstigt men på samma gång så är jag jätte spänd på att komma hem, det ska bli så kul, ¨men jag gissar att efter en vecka när man är tillbaka i rutin så kommer det inte att vara så kul och spännande längre...vi får se.
nu borde jag nog gå och lägga ig då jag ska till kara's imorgon eftersomd et är hennes sista dag, gud vad jag kommer sakna henne och indonesien är inte riktigt next door....

Kommentarer
Postat av: Agneta

Har du tur kommer det att starta en bra TV serie i Sverige också som du kan följa. Vi får se...

2012-06-25 @ 17:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0