prom!

är inte prom något som de flesta tonåringar vill uppleva, eftersom man ser alla dessa filmerna, och nu kan jag bocka av det från min lista "check".
senior prom var bara såååå kul, förmodligen tack till de personerna som jag gick med. det var en hyffsat god middag och sedan discodans, men bara till 11....jag hörde att det var poliserna som inte ville stanna längre, men jag skulle nog kunnat dansa någon timme till.
en av de bästa kvälarna i USA!! (hur många gånger har jag sagt det omm olika saker?).
nu är det bara graduation kvar och sedan är året typ officiellt över, då det ska vara koncentrerat på skolan.

en annan sak att bocka av min bucket list...åka hummer limousin :P


after a really fun night!!


Kommentarer
Postat av: Agneta

Vilken bil och vilken klänning...

Undra om det finns en sådan bil i Sverige.

2012-06-10 @ 04:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0