back to shakespeare

dagen idag innehöll en fieldtrip till lenox för att de macbeth med folket som jobbar på shakespeare and co. den var helt ok då man tänker på att det var 5+2 pers som gjorde hela pjäsen.
det kändes som om man var tillbaka i november igen med de roliga bussturerna och allt folk. önskar bara att dagen kunde ha varit lite längre.
det var kul att se pjäsen som vi själv hade gjort ur ett annat perspektiv, dock så var inte fighterna bra över huvud taget, lite klent. och man satt där och sa allas repliker igen. men jag kunde knappt sluta skratta, vet egentligen inte varför men förmodligen för att vissa repliker sades på så olika sätt gämfört med oss.
sen så dödades lady macduff genom att strypas/hängas, skulle vara så coolt om de skulle gjort så i vår play också :P
på vägen hem så blev det mcdonalds, första gången sedan jag kom hit, stolt. men när vi var inne på det ämnet så kom de andra på (katie, rebecka, micaela) att jag måste äta på fler resturanger då jag knappt äter ute över huvud taget.

en bra dag helt enkelt med massa nostalgi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0