comedian?!

vad händer?! helt plötsligt så har skolans "clown" fått för sig att jag är jätte rolig. jag vet inte vad som har flygit i han, men han skrattar hela tiden åt mig. orsaken tror jag egentligen är att min snabba käft har verkligen kommit igång igen. ja den käftes som säger kommentarer till allt, inte alltid snällt...det tycker i alla fall han är jätte roligt...enligt mig så är HAN rolig...inte jag... ( nej, jag kommenterar inte allt :p de flesta kommerntarerna är bara i mitt huvud)
som vanligt så rullar allt på som vanligt...jätte kul...lite andra roliga facts kanske...enligt Mr cremenini så ska det stå "the foreign" i yearbook när det är en bild på mig...jätte kul :P.
influensan sprider sig här också. de har till och med stängt vissa skolor eftersom helften var borta pga det Oo. vi har klarat oss bra so far..
idag så var det som en lite halvkass sommardag...OCH JAG VAR INTE UTE!!! det var upp emot 20 grader, men blåsigt och kanske bara lite soligt. har inte så mycket information då jag satt inne hela dagen. så denna morgonen så tog jag chansen och gick till bussen i bara fleece(och vantar såklart) och jag frös inte! och för en vecka sedan så hade vi delay pga snö! väder ändringar där ja.
jobbsökandet fortsätter.........det är såå tråkigt....och ingen som hör av sig häller. JAG VILL HA ETT JOBB!
jag älskar study...skulle bara säga det..jag äger alla på kort (eller i alla fall nästan) jag fuskar i alla fall inte jämnfört med några andra...

ha det gött hemma i snön MOHAHAHAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0