delay.....NOT snowday...

vaknade upp idag innan väckarklockan ringde. det händer inte ofta men det var förmodligen för att jag kände på mig att det skulle bli en delay, vilket betyder att skolan börjar senare. jag låg i sängen och väntade på att telefonen skulle ringa, och jag kan säga att om den inte skulle ha rungit så skulle jag ha varit väldigt sen. men telefonen ringde och jag var förberädd med att ha en telefon bredvid sängen, men såklart så var den helt död på mårgonen, så när jag hörde telefonen så rusade jag upp ur sängen (förvånad över att jag inte svimmade) spran in i källarrummet och tog telefone, men missade samtalet precis, och efter att jag hade försökt att hitta medelande knappen på telefonen så gav jag upp och smsade en vän istället som sa att det var 2 timmars delay, så jag satte väckarklockan på 7.40 och somnade om.

ungefär halva skolan var där idag, så vi gjorde absolut inget på lektionerna föruton sculpture där det alltid finns något att göra. efter skolan s¨å var det rehersals och det var roligt, jag älskar mr cremenini!!! just sayn'

och det rullar på och imorgon är det fredag, hoppas att det snöar typ 4 meter inatt så det blir snowday och sen kan allt smälta under dagen och så börjar våren i helgen, skulle vara helt perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0