feathers..

Hej alla!!! Kom precis hem efter 14 timmar i skolan, och nu sitter jag här och dricker äckligt te, men vad gör man inte för sin slitna hals:p Idag så fick the leads sina kläder och jag sprider fjädrar omkring mig. Jag har en extremt tight klänning, en såkallad mermade dress med massa fjädrar från knäna och ner. Den var så tajt att vi inte kunde stänga den eftersom vi var rädds att vi skulle spräcka den billiga dragkedja...woops. jag kan bara gå genom att böja på knäna för den är såå tajt över höfterna, detta resulterar också i att jag knappt kan sitta ner utan att det känns som om heöa klänningen ska spricka....men jag dka fixa det. Alla andras kostymer var också jätte fina!! Orkesterna var också där och tränade idag och det lät jätte bra, jag har en jätte bra känsla att detta kommer bli jätte bra, wohoo Imorgon väntar 14 lpnga timmar igen Vi hörs. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0