Hand sanitizer, my new best friend

jepp här så använder väldigt många hand sanitizer eller handsprit som jag tror att vi kallar det. och nu när det kommer att bli en tuff vecka med en massa sjungande och sedan två framträdande så gäller det att hålla sig frisk så rösten inte tar stryk, så nu använder jag hand sanitizer mer än vanligt. egentligen så använder jag det inte vardagligt, känner att det är lite onödigt :P om jag har klarat mig hela livet utan det så ska jag nog klara mig utan det här också.

man känner ju faktiskt av ibland att man har sjungit en massa de senaste veckorna, och jag försöker att hålla mig ifrån sjungandet när jag är hemma men ibland är det lite svårt :P när man är ensam hemma och uttråkad så är sjunga alltid ett bra sätt att få lite mer liv i huset på.

imorgon så är det dags att få kläderna till beauty and the beast....jag är så spänd!!! jag vill se dem nuu!!! ska bli så kul :)

My new best friend :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0