human again...breathing again...sitting again

då ver detta kapitlet slut :'(
jag bara älskade detta, formodligen mer än shakespeare på ett sett, humor är ju bara så kul. gud jag vill inte att det ska ta slut, varför??? jag önskar att vi kunde göra 10 shower till!! dock skulle jag vilja ha en bättre klänning, där jag kan andas lite mer i och kanske till och med sitta bekvämt utan att få höfterna tryckta ur led, typ så tajt var min klänning.


you don't even wanna know what lumiere just said ;P

arguing with lumiere as usual....but this time I'm human at least

publiken idag var också så mycket bättre och roligare. de tog verkligen upp skämpten och visade sin reaktion. jag och lumiere fick massor av skratt idag också, mest från mr dandurane (dirishenten) förmodligen, men det är bara så mycket roligare att spela när man får riktiga reaktioner!


Kommentarer
Postat av: Agneta

Vilken klänning!

Ditt teater liv verkar så härligt, gött att du njuter och samlar på upplevelser och möten.

2012-03-31 @ 15:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0