matte freak!

haha....jag kom precis på (av någon anledning) att jag skulle checka den ny gymnasie reformen, och speciellt matte eftersom det typ är den enda kursen där jag lär mig nya saker. kollade igenom kursplanen och ser att vissa saker som jag kan i matte 4. jag får vell bara hoppas på att jag kommer ihåg det när jag kommer upp till den nivån. igentligen så kan jag inte vara säker på det jag läser, jag gissar egentligen bara vad som betyder vad när det kommer till de svenska uttrycken, jag kan de ju bara på engelska :P egentligen så skulle jag hoppas på att göra all trigonometri när jag kommer tillbaka, för det är något jag kan rätt bra nu. kommer bli kul och kunna regera lite på vissa områden, och bra då jag bara kommer behöva fokusera på de sakerna som jag inte kan.
kollade också igenom den "gamla" gymnasie reformen, och ja, jag har gjort vissa saker i matte E. hehehe.


                             

Kommentarer
Postat av: bror din

Är det något skolpapper du ska spara så är det matten. den vet jag att du kommer få nytta av, hanna har berättat:-P/ malin <3

2012-03-10 @ 19:27:16
Postat av: Guest

Matten är lite rörig just nu. Saker som folk innan fick göra i trean görs nu i ettan då man tycker att ett mer komprimerat men riktat slag mot dom olika områdena i matten är bättre.

2012-03-22 @ 21:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0