musikal

efter en komentar från morsan så kom jag på att jag kanske aldrig berättade om vad jag gör efter skolan nu :P woops....
jag är faktiskt med i den årliga musikalen, och detta året så är det beauty and the beast som ska visas.
i början så hade jag faktiskt ingen del utan vara bara med i ensamblen, men efter att en tjej typ aödrig kom till rehersals så sa de att jag kunde ta den rollen, så den jag spelar nu är babette...om ni kan filmen bra så borde ni veta vem det är, men det är i allafall damvippan i slottet. det är en väldigt liten roll men jag har iallafall repliker och lite sång.
så jag har det kul denna terminen också! även om shakespeare var lite roligare så är detta roligare på det sättet att det är en del komedi med i musikalen.
nu är det så att detta är snart slut, lite mindre än tre veckor kvar Oo.

sånt e läget :)


Kommentarer
Postat av: Morsan

Hur känns det att vara en damvippa? Hur är din erfarenhet av detta... att städa...

2012-03-15 @ 20:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0