smile even if the energy is gone

jag lever på reservtanken nu, men jag älskar det!!!
kom precis hem efter 14.5 timmar i skolan, och dressrehersal är nu gjort och imorgon kväll så är det opening. jag är sååå excited!!! det ska bli så kul och jag känner att detta kommer bli riktigt bra. dock är jag lite orolig att för många från skolan ska se det och göra narr av mig efteråt....mr dunderan (direshent, eller vad det heter, han som håller i pinnen och leder orchestern) skrattar alltid när jag gör en scen, fast det förstås, jag skrattar själv varje gång jag ser mig själv i speglen..
nu måste jag hoppa in i duschen och sova, för det är ennu en lång dag imorgon,
och btw, jag var med på skolan morgonshow idag, sjungandes!!!!!
och btw igen......GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!!!!!


stage make-up och musikal smilet på


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack!!!

Värdens bästa dotter.



Lycka till i morgon, jag skulle vilja vara där.

2012-03-29 @ 15:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0