"sommar och sol!"

idag när jag vaknade så förväntade jag mig att det skulle vara tillräckligt varmt för mig att gå mer fleece till bussen...men nej nej. det var -2 så vinterjackan åkte på. men de där metrologerna hade lovat något riktigt bra och under dagen så sa min telefon att det blev varmare och varmare...jag gick själv aldrig ut under dagen förrän 6 då mina rehersals var slut, och man kan säga att jag blev chockad. när jag gick ut genom dörrarne så kände jag hur värmen slog emot mig. inte et knytnävsslag, men endå jag hade inte förväntat mig det. det visade sig att det var....wait for it...72 grader!!!! och då tänker ni vad betyder det. översatt till celsius så är det 22grader. jepp det är som en sommarkväll, och jag missade hela dagen! jag hoppas bara att det är lika bra imorgon för då behäver jag inte stanna efter.
undrar hur sommaren blir om det redan är såhär varmt i mars?! vi kommer kokas!

från i sommras påväg upp till norrland (eller det kanske var stockholm :P)


Kommentarer
Postat av: Agneta

Vilka vader vaxlingar ni har.

Ovar du till nagon teaterpjas, eller vad gor du pa eftermiddagarna i skolan?

2012-03-14 @ 18:05:07
Postat av: Anders

Jag är glad att väderväxlingarna inte är så stora i Lofsdalen. Det räcker med tö på dagarna.

2012-03-15 @ 07:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0