TGIF

a looong week is over, but i have started to realise that my time here will be over soon... 3 months and 2 weeks...

det blev lite engelska där, för mitt huvud är lite engelskt...

det har varit långa dagar hela veckan. rehersals till 6 varje dag förutom tisdag. idag var utmattande....vi skulle koreografera hela "be our guest" och jag stod på scenen i två timmar i starkt ljus och dansade och sjöng...utmattande. men jag hade kul. speciellt eftersom katie (som inte ska dansa den) stod bredvid mig och försökte lära sig rutinen och klagade på mina danstalanger (jag var tydligen för bra). dansa, sjunga och skratta är ingen bra kombination.
nu är det bara två veckor tills hela spektaklet är över...skulle gärna ha hållit på längre. jag gillar verkligen teater, och folk som håller på med teater (iallafall amerikanare :P) finns det teater grupper hemma också?

imorgon så bär det förmodligen av till stranden :) wihoo


Kommentarer
Postat av: Anders

Du menar inte att du ska bada!

2012-03-17 @ 08:08:41
Postat av: mormor

Hoppas du hittar en teatergrupp när du kommer hem.Du kan nog sätta en crazy touch på den.

2012-03-17 @ 11:32:43
Postat av: Agneta

Stranden??? Vad är det för lyxliv du lever. Jag är glad att jag har min vinter kappa med mig.

2012-03-17 @ 22:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0