a bumpie ride

hemma efter en inte så jätte trevlig resa, men tillräckligt. san diego- denver, det blir alltid bumpie nar man går över bergen så det var ingen överraskning med alla lufthålen, sen så mötte vi inte så trevligt väder så forst så var vi tvugna att cirkulera ett tag, sen blev vadret battre, men når vi bara var någon meter från marken så kom en sidovind och man kunde känna hur planet började luta så han var tvungen att flyga upp igen. han sa att han skulle testa en gång till men om det inte funkade så var vi tvungna att flyga till colorado springs och tanka for att sedan försöka landa i denver igen....men han lyckades landa på andra försöket. då kom nästa problem, vi hade bara 40 min mellan planen om det skulle vara där i tid, men vi var mer än sena. men som tur så höll de planet så vi kunde hinna med det, men vi forsenade planet en del :P alla var på planet och dörren var till och med stängd när vi kom fram till gaten :P
sen på väg in till hartford så åkte vi igenom ett litet åskoväder så lite mer turbulens där ja. men vi landade och kom hem hela.
jag vill tillbaka till cali.
och egentligen så skulle jag till skolan imorgon/idag men eftersom vi kom hem vid tolv, jag åt och nu sitter här och kl år 20 i 1 och jag är inte ens trött och om jag ska dra mig upp klockan 6 idag så är det som 3 på morgonen west cost time, så jag tänker ta en till dag av, bara så där :P

ha det gött

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nya äventyr... denna gången i luften. Ja mycket skall du vara med om.

Och du har funnit din favorit delstat, Cali. Få se hur länge du kan hålla dig innan du åker dit igen.

2012-05-17 @ 17:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0