class day

så idag så var det class day, vilket innebar att jag gick upp tidigt, men inte lika tidigt som vanligt. jag gjorde mig extra fin och fick skjuts till skolan där alla andra seniors var med sin cap and gown. vi satt i gymmet i någon timme och scollarships och awards delades ut. och vem kunde gissa att jag skulle gå hem med två awards!!?? fick ett i "excellence in honors english" och en i "outstanding performence in macbeth- the fall festival of shakespeare 2011" fancy huh.

efter att ha aplåderat i 2 timmar så tog vi oss till cafeterian där det fanns mat och man bara minglade omkring och pratade och tog bilder. sen försvann de flesta och jag och några vänner gick omkring i skolans korridorer en sista gång för att säga hejdå till vissa lärare, och se vissa elever för sista gången....

jag grät inte, men det kanske kommer på graduation för nu är det svårt att förstå att jag ska lämmna allt och alla som jag har spenderat tid med nästan varje dag i ett år. undrar om man kan någonsin vänja sig vid att ta förväl?

just det. jag undrar varför jag alltid får awards i ämnen jag inte gillar. i nian så fick jag det i teknik och so vilket verkligen inte är mina favorit ämnen och nu får jag det i engelska!? varför är jag alltid bättre i de ämnena jag inte gillar? jag förmodar att jag gillar utmaningar :P

Kommentarer
Postat av: Mamma och Pappa

Grattis!

Vi är stolta över dig för vad du gjort och allt du har sett till att uppleva.

2012-06-01 @ 02:54:01
Postat av: Thomas B

Ska bli kul Att träffa dig när du kommer hem! Tjejerna och av har följt dig hela tiden här på bloggen. Sen kan man ju alltid plugga på universitet utomlands när man blir äldre...

2012-06-01 @ 20:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0