hollywood!

ni forvantar er sakert ett jatte inlagg, men det ar inte saa mycket att saga. om man gamfor hollywood med time square....eller det gar egentligen inte att gamfora for timesquare ar saaa mycket battre, men jag kan iallafall saga att jag har varit i hollywood :P
forst korde vi till beverly hills, wick omkring lite och kollade pa de dyra affarerna, at lunch. sedan akte vi till en kyrkogard (utan kyrka typ), later kul? det var faktiskt ratt coolt eftersom det ar formodligen svindyrt att bli begravd dar sa det var massor med gigantiska gravar, de flesta okanda for mig dock. betty kande till nagra av dem men det var coolt. de visar ocksa filmer dar, mitt blan gravarna (inte bogstavligt), det sags att det ar coolt. filmen valentines day ar filmad dar vilket var anledningen till att vi gick i forsta hand.
sedan korde vi omkring och kollade pa kandisars grindar (detardet endaman ser av husen). vi sag julia roberts grind, jay lennos grind. vi sag aven den grahariga skadespelaren i rosa pantern kora omkring i sin nerkabbade ferrari.
sedan akte vi in till hollywood eftersom det var premiaren av dark shadow (med jonny depp), men efter en timme sa blev vi uttrakade och orkade inte vanta pa kandisarna att komma sa vi akte och at pa cheesecake factory. fiktigt god mat och ricktigt sttor bit av choklad mousse cheesecake!!! MUMS.
sedan tog vi oss tillbaka till hollywood for att se alla kandisar ga ut ur bion, da visar det sig att jonny depp inte ens sag filmen utan lamnade innan filmen borjade...wawawaaaa. men mina forhoppningar var fortfarande hoga, men men men....jagtror jag sag tre personer som jag kande igen...en av dem var steven tyler.
det var det, sen akte vi hem


traffade jack sparrow, han var faktiskt riktigt trevlig och borjade rabbla repliker fran filmerna :P


Kommentarer
Postat av: din bror

De ut som ni har varmt och skönt där om vi bara skulle kunna gå i shorts här hemma också :-P

2012-05-10 @ 12:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0