laugh or cry....

idag var sista dagen i skolan och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. detta betyder att viss personer har jag förmodligen sett för sista gången :( jag kommer alldrig att gå i korridorerna på samma sätt igen, jag kommer alldrig sitta i en såndär obekväm bänk igen, jag kommer aldrig att åka buss igen, jag kommer aldrig öppna mitt skåp igen (yeey jag fick ett lås), jag kommer aldrig bära skoluniformen igen men dte är POSITIVT. jag skänkte till och med bort pike tröjan som jag hade på mig till kommande fattiga central studenter, dagens goda gärning.

imorgon är det class day, så jag kommer spendera dagen i gymmet. det kommer förmodligen bli skitvarmt och jag kommer var asåå lång med mina wedges.....varför är amerikanare så korta??
jag kan inte fatta att jag har tagit mig igenom ett helt skolår i high school, jag kommer till och med första dagen. gud vad jag kommer sakna detta, även om det är skönt att skolåret är över.....AAAAHAHHAHAHHAHGGGHHAGHA jag är totlt kluven. jag tänkte aldrig på att denn dagen skulle komma.

det finns förmodligen inte så mycket mer att säge, eller jo det finns det nog men jag ska inte plåga er....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0