massor

gud det var ett tag sedan. jag hade planer på att uppdatera i fredags men då helt plötsligt så var jag tvungen att sticka iväg till cape cod.

det jag skulle ha skrivit i fredags var att yearbook har kommit!!! så nu gäller det bara att springa omkring och få alla vännerna att signera den, det är en utmaning det då jag inte har klasser med alla.

så cape cod.. det var vår sista oreantation med yfu, som vi gjorde till en liten weekend trip. fredag eftermiddag kväll så åkte vi iväg mote cape cod (västra MA) och efter lite vimlande och trafik så kom vi fram och åt kvällsmat på friendlys. sedan var det inte så mycket kvar av den dagen utan vi gick och lade oss huffsat kvickt efter att vi hade checkan in på hotellet.
lördag så gick vi upp tidigt, gick till dunkin dounats för att köpa frokust och sedan hade vi 2 timmars oreantation ute i det fina vädret. efter det så bar det av till provence town där vi vandrade omkring i några tommar. sedan åkte vi till stranden där jag såklar tog ett dopp. det var lite kallt men jag var inte ensam galen. sedan spenderade vi någon timme där genom att spella volleyboll och football. på vägen tillbaka så käkade vi på donken och sedan hotellet där vi typ snackade tills 12.30.
söndag så gick vi upp tidigt igen för att ha det sista av oreantation och sedan åkte vi till downtown hyannas, för att sedan köra vidare till the lake house där vi hängde hela eftermiddagen, badade, kastade mer football och åt. sedan blev det lite sorgligt när alla skulle hem, eftersom det kanske var sista gången som jag såg några av dem :(
sedan åkte vi hem och kara sov här.
måndag (idag) är memorial day, vilket betyder att man ska hedra de soldaterna som har dött i krig. men som de flesta högtiderna här så betyder det bara ännu en dag då man kan göra vad man vill, lite sorgligt faktiskt. jag och kara åkte med karas familj till en sjö där vi stannade i några timmar (mera football's kastande :P) sedan hämtade betty oss och vi åkte till holyoke då jag var i desperat behov av en klänning att bära på class day som är på torsdag. och med skicklighet så hittade jag både klänning och skor. så nu börjar allting falla på plats, bara lite smycken till prom som jag fortfarande behöver, men det kan man alltid improvisera.
nu har jag också bara ett final kvar och det är matte. sedan är jag klar med skolanoch kan chilla i några dagar.

som de flesta borde veta så är jag ingen långplanerare, men jag är tvungen att börja planera mina sista vecor här eftersom det bara är en månad kvar :( varje helg är nu fullpackad med saker fram tills jag åker.

bilder från cape cod kommer senare då jag inte tog en ända bild, jag måste själa från andra :P

helgens sång "call me maybe" och eftersom vi satt i en van hela tiden så var det denna dansen varje gång songen spelades på radion. det är harverds baseboll team som hade tråkigt förmodar jag :P (det är inte den riktiga videon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0