ranch, dogs, skulls and quesadillas

har nu gatt ett par dagar, och mycket har hant, sa bara lite kort.
onsdag sa akte vi till en ranch i carlsbad, vilket jag glomde skriva om, med massor av pafaglar och valdigt trevligt. det ar inte sa mycket att saga bara visa tva bilder.

detta ar den riktigt coola albino pafaglen jack, saa cool.
-
torsdag sa akte vi till point loma vilket jag redan berattde om
-
fredag sa valde vi att aka till old town vilket ar en mexicansk del a sandiego med en massa gamla byggnader och mexicanska affarer. eftersom det var dagen fore cinco de mayo (mexicos national dag), sa var typ alla parkeringsplattser avstangda och man kunde inte parkera pa gatan, forrutom en liten parkeringsplats i ett horn.
overralt sa borjade folk forbereda for lordagen och fiestan borjade faktiskt pa fredagen. det var valdigt trevligt, men jag kan inte fatta att jag kote en "day of the deads" skalle och tva woodo friends pa en och samma dag. de dar dodskallarna finns overralt och de ar riktigt coola sa jag vara bara tvungen att kopa en. woodo friends ar en typ av woodo docka som gor en speciell sak, typ som ger en tur, inte en docka som amn sticker nalar i.

-
lordag cinco de mayo borjade med en dag walk i san diego, ett valgorenhets event. sedan efter det sa akte vi ner till old town igen for att verkligen upplea cinco de mayo som om vi vore i mexico. det varmassor med folk, sa vi gick bara omkring en kort stund och tog oss sedan ut ur staden for att aka och kolla bio. vi sag the avengers, saa himla bra film, valdigt rolig jag rekomenderar den verkligen aven om man inte kanner till superhjaltarna sen innan. sjalv har jag bara sett thor innan.

the doggies, scott pascale and me :) 
-
imorgon sa blir det beverly hills och hollywood woohoo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0