spitt out the water, get your hair out of the face and keep going

finally!!!
jag har vantat hela livet pa denna dagen!!
det var saa j***a kul!! 2.5 timme ute pa vattnet (betalade bara for 2). jag ar sa trott och kan nasta en timme efterat fortfarande kanna adrenalinet, eller det kanske bara ar min kropp som forsoker halla sig vaken och gora dessa sma rorelserna for att skriva. detvar riktigt kul, och aven om det inte var den basta dagen nar det komme till vagorna sa var det riktigt kul anda. och om det inte var nagon bra vag i sikte sa hade man alltid en trevlig instruktor att snacka med. det skulle vara en grupp lektion men det var mer privat eftersom det varsa manga instruktorer, vissa larande och vissa riktiga. han som jag hade var en riktig sa det var privat! det var det basta tankbara stallet att ta en lektion och killarna dar var sa trevliga och hade kul, och sag till at man sjalv hade en awsome time.
jag visste att jag skulle bli trott, men mina armar borjade skrika efter 15 min typ. benen, kande jag inte forran efterat for nar man anvande dem sa kunde man inte riktigttanka pa hur trott man var. egentligen nar man vardar i vagen pavag att forsoka stalla sig upp sa blirr allting blankt. man kommer inte ihag vad man ska gora och reflexen ar att ta sig op genom att satta ner ett kna...vilket leder till ett dopp och lite kullerbyttor i vagen. om jag bara skulle kunna komma upp sa kanske jag skulle kunnat halle balansen ett tag, men detstora problemetvar ju att komma upp.
det var ratt roligt nar jag blev totalt oerskold och kord runt av tre stora vagor i rad, sa fragade min instruktor om jag var okej, och jag sa bara, ja ingen fara. sen fragade han mig om jag hade en aldre bror och jag sa som det varoch han sa, ja, det forklarar saken. jag formodar att manga skulle bara ha gatt in till stranden, for huvudet blirhelt forirrat och det kanns som om hela skallen ar fylld med vatten, men tack rickard!! :P
pa overtid sa tog jag mig antligen upp pa bradan..for typ 2 sek, vilket artiden det tar att tappa balansen och ramla, men jag varuppe, och detar det som raknas.
ikvall ska jag sova, och jag kommer sova gott :)

just det, glomde en sak. jag blev lite avundsjuk idag, och da undrar ni sakert hur man kan vara avundsjuk i min situation, men detar inte sa svart (eftersom jag garna skulle vilja bo har :P). agaren av den lilla shopen, aven idrottslarare pa carlsbad high, sa att han hade en svensk utbytesstudent som hade tagit surfing hela aret och som faktiskt borjade bli riktigt bra. jag onskaratt jag var i hans skor, men man kan inte fa allt i denna varld.


land lesson

jag borde vara nagonstans dar under vattnet, for det ar min brada :P

suck it upp and keep on going! 

 jag och min instruktor, en av de fa killarna som vet hur irriterande det ar med langt har och vatten :P (lifeguard i sin jeep i bakgrunden, om ni nu undrade)

woooho!! jag stog upp, kanske bara en gang men det raknas och det ar till och med fangat pa bild.

tank u mom for all the pictures!! awsome so i can prove that i acually stood up. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

De e tur du har mig så du inte gav upp direkt :-P

2012-05-10 @ 11:57:16
Postat av: Anonym

De e tur du har mig så du inte gav upp direkt :-P

2012-05-10 @ 11:57:31
Postat av: Agneta

Sååå häftigt...

och vilka blider....

Även jag blir lite avundjuk trots att det är mycket vatten :)

2012-05-10 @ 12:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0